Indywidualne treningi biegowe z Trenerem

Strona główna  |  Twój Trener Indywidualny  |  Indywidualne treningi biegowe z Trenerem
Tagi: bieganie, trening biegowy, indywidualny trening biegowy, trening biegowy z trenerem indywidualnym, bieganie z trenerem indywidualnym

Treningi biegowe w lesie z Indywidualnym Trenerem to ciekawy sposób na uzupełnienie treningu siłowego w Fitness Klubie. Oto tylko kilka największych walorów jakie niesie ze sobą taki rodzaj aktywności:

  • świeże powietrze - w sytuacji gdy całymi dniami i godzinami funkcjonujemy w zamkniętych pomieszczeniach i samochodach oraz oddychamy wentylowanymi i klimatyzowanym powietrzem, trening biegowy w lesie daje nam możliwość świetnego dotlenienia organizmu i obcowania z przyrodą. Wysiłek w tego typu otoczeniu bardzo korzystnie wpływa na poziom naszej odporności
  • zróżnicowany teren - treningi w terenie o różnej formie ukształtowania oraz twardości podłoża to najlepsza z możliwych forma treningu stabilizacyjnego dla stawów. Trenując w ten sposób wprowadzamy elementy profilaktyki skręceń i zwichnięć.
  • większe możliwości treningu wytrzymałościowego - otwarta przestrzeń jaką oferuje nam teren leśny daje zdecydowanie większe możliwości treningu wytrzymałościowego i treningu siły biegowej niż bieżnia. Nad wytrzymałością możemy pracować poprzez wykorzystanie łagodnych marszobiegów, biegów ciągłych o różnej intensywności czy wreszcie zabaw biegowych i form interwałowych. Zróżnicowane ukształtowanie terenu pozwala nam na trenowanie w formie Crossu czy podbiegu pod górę co świetnie poprawia poziom siły biegowej i wytrzymałości siłowej.

Zajęcia odbywają się w formie indywidualnej w lesie, parku lub na stadionie.. Trenerzy prowadzący to wieloletni zawodnicy sekcji lekkoatletycznych, obecnie Trenerzy Indywidualni i Fizjoterapeuci.

Zapraszamy!!

Trener Indywidualny - Warszawa - Tomasz Gać

tel: 509-838-378

e-mail: trenerindywidualny.tg@gmail.com

Do dietetyk Moniki Krynickiej-Gać zgłosiłem się w TI Fitness na Ursynowie, z powodu mojej monotonnej diety oraz niesatysfakcjonujących wyników ćwiczeń na siłowni. Moim celem było budowanie masy mięśniowej. Monika Krynicka-Gać przeprowadziła ze mną wywiad, żeby wybadać moje oczekiwania co do jadłospisu. Dokonała pomiaru składu ciała (zawartość wody w organizmie , ilość tkanki tłuszczowej itp.)  wraz z omówieniem tych wyników.
Na podstawie wywiadu i pomiaru składu ciała ułożyła jadłospis.
Monika Krynicka-Gać posiada również wiedzę z zakresu suplementacji, co bardzo się przydało w moim budowaniu masy mięśniowej.
Zaleciła jakie suplementy diety włączyć a jakie wyłączyć z codziennej diety.
Już po pierwszym miesiącu nowego menu przygotowanego przez Monikę Krynicką-Gać było widać pierwsze oczekiwane efekty! Zachęcony postępami jakich oczekiwałem, zapisałem się na kolejny, kompleksowy plan żywieniowy, co również było świetną decyzją!
Kolejnym plusem jest fakt, że z Moniką Krynicką-Gać jest się cały czas w kontakcie mailowym, więc w razie wątpliwości nie jest się pozostawionym samemu sobie.
Monika Krynicka-Gać posiada fachową, pełną wiedzę w zakresie odżywiania i suplementacji sportowców, jak i ludzi, którzy chcą po prostu urozmaicić swoją dietę czy nabrać zdrowych nawyków żywieniowych.
Z całym sumieniem mogę polecić świetną dietetyk, Monikę Krynicką-Gać!

Paweł Franke-Lestang