Zasady treningu Crossfit.

Strona główna  |  Strefa zdrowia  |  Nowości fitness  |  Zasady treningu Crossfit.

Najczęściej czytane:

Zasady treningu Crossfit.

PODSTAWOWE RUCHY W TRENINGU CROSSFIT


W Crossfit tak jak w innych sportach wyróżniamy ćwiczenia bez których nie można się obejść. Te ćwiczenia są fundamentalne i każdy powinien potrafić je wykonać. Dzielą się one na 3 działy:


1 . Przysiady     trening crossfit

 

  •  przysiad bez obciążenia
  •  przysiad ze sztangą z przodu
  •  przysiad ze sztangą nad głową

2 . Wyciskania

 

  •  wyciskanie żołnierskie
  •  wyciskopodrzut
  •  podrzut

3 . Podnoszenia

 

  • martwy ciąg
  • martwy ciąg sumo z unoszeniem sztangi
  • zarzut piłką lekarską

 

Ćwiczenia w działach są uporządkowane w kolejności od najłatwiejszego do najtrudniejszego. Aby przejść do trudniejszego ćwiczenia trzeba opanować te najłatwiejsze. Bardzo ważnym aspektem podczas wykonywania ćwiczeń jest ich prawidłowa technika , bez niej nie można przejść do następnego ruchu w danym dziale. Nieumiejętne wykonywanie ćwiczeń podstawowych może doprowadzić do kontuzji gdyż są to ćwiczenia ciężkie i angażujące duże partie mięśniowe.


Dlaczego akurat te ćwiczenia znalazły się u podstaw?

A to dlatego , że są to ćwiczenia wielostawowe angażujące wiele grup mięśniowych. Są to też ruchy funkcjonalne , które uczą nas podstawowych wzorców ruchowych. Dzięki nim poprawimy naszą ruchomość w stawach , wzmocnimy mięśnie , zachowamy prawidłową postawę ciała i sprawimy , że będziemy się dobrze czuć w swoim ciele.

Kamil Wypych - trener indywidualny Crosstrainer

trenerindywidualny.tg@gmail.com

http://www.trening-indywidualny.pl 

 

Miejsce na Twoją reklamę

Akademia trenerów

Powrót


Rekomendacje Nasz fitness Klub Strefa zdrowia Kontakt